10 Temmuz 2017 Pazartesi

Yazı Evde Geçirenler

Sizde benim gibi tüm yaz mevsiminizi yakınlarınızın tatil snaplerini izleyerek mi geçiriyorsunuz ? Eğer öyleyse yalnız olmadığımı bilmek sevindirdi açıkcası :)



Herkes yazın gelmesini beklerken nedense ben hep sonbahar ve ilkbahar gelsin diye beklerim. Çünkü ciddi anlamda yaz mevsiminden hiç haz etmiyorum. Ne çok  soğuk kışı seviyorum ne  de çok sıcak yazı. Benim tüm sevgim ara mevsimlere dağıtılmış galiba.

Sağolsunlar sevgili yakınlarım , günde 50 tane instastory de tatile çıktıklarını belgeleyen fotoğraflar paylaşıyorlar. Onlar sayesinde yeni yeni yerler keşfediyorum. Sanırım tatile çıkmayanları da düşünüp içlerinden  " ay yazık onlarda nasiplensin " diyerek bu eylemi gerçekleştiriyorlar. Yoksa başka türlü bu kadar çok snap paylaşmalarının mantığını çözemem:)




İstanbulda yaşadığım için  o da  yazın terkedilmiş şehir gibi oluyor. Koskoca binada bir tek bizim evin ışıkları yanıyor neredeyse. Herkes yazlık beldelerine gidiyor yada memleketlerini ziyaret ediyor. Niye sen gitmiyorsun diyorsanız da bu sene bazı nedenlerden dolayı yazı evde geçiriyorum.


Evde oturuyorum bari film/ dizi izleyeyim diyorum ama bir süre sonra o da sıkıyor artık. Örgü öreyim diyorum sıcaktan tığ elimde durmuyor. Televizyon desen her yaz gibi yine saçma sapan programlar koyuyorlar. Kimse tatile gitmeyenleri düşünmüyor valla :)
Arkadaşlarımla buluşayım desem onlarda tahmin edersiniz ki TATİLDE. Yani kaldık yine biz bize.
En kısa zamanda miskinliğimi bir kenara bırakıp ben de yazı yaşamak istiyorum ama gel gör ki çok sıcak. Onun için evde pineklemeye devam😃

16 yorum:

  1. Yazın tatil değilde amelelik yapıyoruz biz genelde ,fındık bahçeleri bizi bekler😭,deniz yakın olsa da pek yan gelip yatıp keyif çatamıyoruz.Zaten yüzme de bilmem yaanii ne etçem denizi 😏zaten karadeniz hırçın olur hem (diyerek avutuyor du kendini 😁)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o daha kötüymüş :) Dur ben halime şükredeyim :)

      Sil
  2. merak etme bende sendenim :)) evde pinekleyenler denim :))) dediğin gibi sıcaktan insanın eli hiç bir şeye gitmiyor ne yapalım :)) bizde devam ederiz pineklemeye :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bende mevsim gecislerini cok seviyorum. Hatta Antalya'da yasıyor olmama ragmen iki üç senede ancak bir kere denize gittigim oluyor. Tabii yıllardır turizimde calısıyor olmamın etkiside var bunda. Bizim isler yaz boyu tam gaz devam ettigi icin kışı bekliyorduk. Kısında birsey yapmıyorduk niye bekliyorduk onuda bilmiyorum simdi 😂😂😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antalya mı :) Turizmde çalışmak insanı tatilden soğutuyordur. Kolay gelsin valla bu sıcakta çalışmak da çok zor :)

      Sil
  4. Daha yaz uzun diyelim umarın eğlenceli şeyler bulursun

    YanıtlaSil
  5. Ben de yazı evde geçirenlerdenim. Gezebilenlere ne mutlu:)

    YanıtlaSil
  6. Benimde güneş alerjim var sıcağı hiç sevmiyorum bu yüzden:) Yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım benimde yaz mevisimene alerjim var :)

      Sil
  7. Yalnız değilsin :) Dışarısı aşırı sıcak bizim ev gene serin

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Yalnız değilsin yazın ben de öyleyim:) İnsanlar yaz gelince yaşam enerjisiyle dolar etrafa gülücükler saçar, ben de yaz bitince havalar serinleyince öyle oluyorum, kendimi dışarı atıyorum:)) Sıcak havalar bize göre değil:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir. Laubali ve blog tanıtımı gibi yorumlarsa gözümde sevimsizdir.