4 Temmuz 2017 Salı

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo - Hakkında Yorumum


Lee Sung Kyung'u dizide başrol olarak görür görmez hemen bu diziye başlamalıyım dedim. Kendisini daha önce Cheers İn The Trap dizisinde Beak İn-Ha olarak görmüş ve oyunculuğuna hayran kalmıştım.


Bu dizide de karşımıza halterci Kim Bok Joo olarak çıkıyor. 20 yaşında genç bir halterci olan ve gücünü babasından alan bir spor akademisi öğrencisi. Dizi onun ilk defa aşık olmasını anlatıyor.

Dizi Hakkındaki Yorumum

  • Oyunculuklarını genel manada beğendim. İzleyiciye duyguyu rahatça geçirebiliyorlar.
  • Dizide her ne kadar Lee Sung Kyung'u çirkinleştirmeye çalışsalar da becerememişler :) Hala çok güzel.

  • Başrolde ki karakterler fizik ve kimya olarak birbirine çok uygundu. Bu ikiliyi çok sevdim.

  • Sporla alakalı bir dizi olduğu için sıkılacağımı düşünmüştüm ama aksine zevkle izledim.
  • Başroldeki kızımız öfkesini kontrol edemeyen, sinirli, çok fazla yemek yemeyi seven, haksızlığa gelemeyen ve arkadaş canlısı bir karakter olarak ortaya çıkıyor.
  • Başroldeki erkek ise mükemmel  ve yakışıklı ama bir o kadar da yüzme konusunda şansızlıklar yaşayan bir karakter. Yüzmede hatalı çıkışlar yaptığı için her seferinde diskalifiye olmaktadır. Bunun altında yatan neden ise  büyük bir travmadır.

  • İkinci erkek karakterimiz Lee Jae Yoon dizide bir diyetisyeni canlandırmaktadır.Bu adamı nedense bir türlü sevemiyorum.

  • Kim Bok Joo'nun arkadaşlarına ayrı bir bayıldım. Muhtemelen izlerken çok güleceksiniz.

  • Dizi genel anlamda çerezlik bir dizi. Yani bir gün romantik komedi tadında bir dizi izlemek isterseniz tereddütsüz izleyebilirsiniz. Okul komedisi olarak yorumlanabilir. Senaryosu biraz havada kalsa da sırf başroldekiler için izlenir.
Son olarak da dizide iki sevgiliyi canlandıran Lee Sung Kyug ve Nam Joo Hyuk gerçek hayatta da sevgili :)

Son olarak da sağ üst köşedeki anketime katılmayı da unutmayınız :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir. Laubali ve blog tanıtımı gibi yorumlarsa gözümde sevimsizdir.