11 Mart 2017 Cumartesi

İlk Blog İlk Heyecan

Aslında lafa nasıl başlayacağımı bilmiyorum :)
Kendimi anlatmakla başlamalıyım sanırım.





Şu an geleceği için bir süre ders çalışmakla meşgul biriyim. Film veya dizilerle pek aram yoktur. Müzik konusunda da biraz seçiciyim her müziği dinlemem. El işine çok yatkınımdır. Yemek yapmayı ve yeni şeyler üretmeyi seviyorum.

Bana bir şeyler katacak her kitabı seviyorum. Bu aralar dost sayımı da az tutmaya çalışıyorum. Az insan çok huzur diyenlerdenim.

Uzun yıllar annem babam çalıştığı için ve evde yalnız kaldığım için yalnızlığı ayrı bir seviyorum. Sakin bir yerde kafamı dinlemek en çok yaptığım şeylerden biridir.

Biraz utangaç az biraz çekingenim. Rahat olmadığım yerde olmayı sevmem. Alınganım da. Ama karşımdakine belli etmem. Çok derin sularda yüzmem çok yüzeye  de çıkmam. Kendi halimde bir insanım. Kalbimi herkese açmam. Kendim hakkında fazla konuşmayı da sevmem. Aslında bakarsanız konuşkan da değilim.

Sessiz sakin ve naifim.Çok kırılırım ama az kırarım.
Geceleri aklıma çoğu zaman ölüm gelir. Bu beni kendime getirir ve davranılarımı düzeltmeye çalışırım.Fani olduğumu da hiç çıkarmam aklımdan.

Çok ağlarım. Çünkü sulugözüm :) Kimsenin önünde ağlamamaya çalışırım ama yine de tutamam kendimi.Azıcık ketum olduğumu düşünürüm ama dışarıdan nasıl gözükür bilemem.

Maalesef kararsızım da.

Son olarak da sağlıklı besleniyorum.

Bu blogda neler paylaşacağıma gelirsek
-Deneyimlerimden
-Düşünce ve fikirlerimden
-Sağlıklı yemek tariflerinden
-Yeni fikirlerimden
-Tavsiyelerimden
-Okuduğum kitaplardan olmak üzere paylaşımlar yapacağım.

Umarım beğenirsiniz.

25 yorum:

  1. Blog dünyasına hoşgeldinn öyleyse :) Yazılarını merakla bekliyorumm,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Kendini çok iyi tanıtmışsın. Hatta hiç acemi gibi değilsin. Daha önce bir bloğun var mıydı? Bu arada aramıza hoş geldin. Takibe aldım bloğunu, bol bol görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk :) Evet sayısız kez açıp kapatmışımdır bloğumu :) Teşekkür ederim .

      Sil
  3. Hoşgeldin anlatacakların çok olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  5. O zaman hayırlı olsun! Dilerim uzun süre yazmayı bırakmayacağın bir blog olur. Blogger ile ilgili soruların olduğunda sormaktan çekinme.

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin o zaman blog dünyasına ^^

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin aramıza ben memnun oldum seninle tanıştığıma takibime aldım senide benim bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin 💐 Yazını okurken sanki biri beni anlatıyor gibi oldum :)) benzer noktalarımız varmış.^^

    Takipteyim;)

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin aramıza :)) Blogunu takipteyim, bana da beklerim <3

    YanıtlaSil
  10. Hoş geldin aramıza:) Uzun süreli bir blog olması dileğiyle.Bana da beklerim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Hoşgeldin Aramıza Dilerim her şey güzel gönlünce olur Bekliyoruz güzel paylaşımlarını İnşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Coş gəldon aramıza. Bloqun xeyirli və uzun ömürlü olsun inşallah.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir. Laubali ve blog tanıtımı gibi yorumlarsa gözümde sevimsizdir.