14 Mart 2017 Salı

Doğumgünümü Kimse Kutlamadı

Evet bu sene ailem dışında kimse doğum günümü kutlamadı. İlk defa bu sene böyle bir şey yaşadım. Genelde herkese doğum günüm gelmeden  " Paralarınızı şimdiden hazırlayın " diye espriyle karışık doğum günüm olduğunu hatırlatırdım.
Ufak bir sürprizle beni mutlu ederlerdi. Hatta sürpriz doğumgünü bile yaparlardı. Hem kuzenlerim hem arkadaşlarım.

Ama bu sene ilk defa kimseye söylemedim, haberini vermedim, sosyal medyada paylaşmadım. (Sosyal medyada paylaşmadım derken pastamın fotoğrafını yani ). Bakalım gerçekten kim hatırlayacak dedim.


Sonuç

Kimse hatırlamadı. Kutlamadı.
Peki hatırlasaydı başım göğe mi ererdi ? Cidden ondan değil. Olay hediye falan da değil. Bir güzel kutlama mesajı. Beni o gün özel hissettiren bir şey olmasıydı. Bunu her doğum günü çocuğu olan ister bence.

Peki olmadı diye arkadaşlarımla küstüm mü? Hayır küsmedim. Darılmadım. Kızmadım. İnsanlık halidir unutmuşlardır belki dedim geçtim. Sonuçta doğum günümü kutlamamaları beni sevmedikleri anlamına gelmiyor.
Ama şundan da eminim aynı şeyi ben yapsaydım nasıl kutlamazsın unutursun diye en az bir hafta trip yerdim.

Kimseye neden kutlamadın diye kızmadım.
Yalan yok ama iyi kırıldım. İyi üzüldüm. Ağlayasım bile geldi.
Çünkü ben hepsinin doğum günü tarihini adım gibi ezbere biliyorum.

Bu olayı kendi içimde affetmeye karar verdim. Neden mi ? Çünkü olgunlaşmak istedim. Beklentilerimi insanlar üzerinde sıfıra indirmeyi denedim. Kalbimde kin ve nefret taşımamayı, sevinmeyi değil sevindirmeyi felsefem yapmak istedim. O gün bence hem bir yaş büyüdüm hem de sırtıma yük edinmemem gereken şeyleri öğrendim.
Nefsimin esiri olarak kızıp küsmek istemedim.

Affet dedim affet ki büyüyesin. Affet ki hafifleyesin.





60 yorum:

  1. İyikiii iyikiiii doğdunnnnnn :))))

    YanıtlaSil
  2. DOĞUM GÜNÜN KUTLU VE MUTLU OLSUUNN !! Ailen kutlamış daha ötesi yok bence ve aynen dediğin gibi sıfır beklenti sıfır mutluluk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğiniz gibi ailem kutlamış gerisi mühim değil :)Çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. O zaman ben kutlayım doğum gününü , iyi ki doğdun ^^ Beklentilerini düşürünce rahatlıyorsun ya , ben öyle yapıyorum kafam rahat şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklenti düşünce üzülmüyorsun bile :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Yaa kiyamam.. iiki dogmussun :) ama inan unutulabiliyor.Hafiza zayıflığı herseyin tek suclusu :) hem ailen kutlamisya yeterde artar bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle kimseye kızgında değilim bu konuda insanlık halidir teşekkür ederim mesajınız için de :)

      Sil
  5. Doğum gününüz kutlu olsun :) Arada olur böyle şeyler, kırılmamak, gücenmemek gerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok gücenmedim azıcık yalnız hissetmiştim o kadar çok sağolun yorumunuz için :)

      Sil
  6. İki günlük bir gecikmeyle doğum günün kutlu olsun! :) İyi ki doğdun koca yürekli, olgun ve fedakar kız. Nice senelere. :)

    YanıtlaSil
  7. Birazcık geç olacak ama iyi ki doğmuşsun nice mutlu yıllara 😘

    YanıtlaSil
  8. İyikiiiii doğdun... Mutlu yıllar... Geçmiş doğum günün kutlu olsun🎂🎈👯🎸 Sevgiler❤

    YanıtlaSil
  9. Geç oldu ama iyiki doğdun mutlu yıllar ^^ :)

    YanıtlaSil
  10. İyi ki doğdun kiiiii😊❤️❤️❤️❤️❤️ Hep bizimle kal şekerlik😍😍😍

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş doğum günün kutlu olsun.:)

    YanıtlaSil
  12. doğum günün kutlu olsun dünde benimdi haklısın insan hatırlanmak istiyor. Zaten Facebook sayesinde cogu insan hatırlıyor boşver başkalarını otur kendin için kendine güzel bir mektup yaz ;) ben dün yaptım çok da iyi geldi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında söylemek istediğim o kadar çok şey var ki maalesef bazen kaleme gelmiyor. Dediğiniz gibi hatırlanmak sevip sayılmak çok önemli insan kendini değerli hissediyor :) teşekkür ederim

      Sil
  13. Nice yeni yaşlara... Unutsunlar, boş verin. Yeter ki doğum gününü unutsunlar. Koşturmaca içinde bazen kaçırıyoruz hepimiz, gönüllerinde yeriniz sağlamsa az bile olsalar yeter..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğiniz gibi dostlarımı hala seviyorum :) teşekkür ederim.

      Sil
  14. doğum gününü kutlayarak bende sayfana merhaba diyeyim o zaman nice senelere ,bazen öyle anlar geliyor ki en yakınımızın doğum gününü unutabiliyoruz niye öyle oluyo rbilemiyorum ama hayat oluyor işte..
    sevgiler, bende beklerim....
    www.blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. O zaman Happy Birthday to you ❤👍

    YanıtlaSil
  16. Nice mutlu yaşlara sen takma kafana tokadan başka kafana,herkes kendini düşünüyor işte gerçekler insanın ruhunu böyle kemirir ama sen önemlisi isterse hatırlamsınlar kendileri kaybeder elbet karşına senin değerinibilecek nice güzel dostların olacak .Herkes yaşar bu durumlar yaşmayan da kalmıyor işte.Birşey söyeleyeyim ilerki yaş gününde çok güzel doğum günün kutlanacağı kesin çünkü biz blogger olarak doğum tarihi bilyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim :) dediğiniz gibi kafaya takmamak en güzeli

      Sil
  17. haha eskiden bir radyo programına mesaj atıp "benim bugün doğum günüm ama kimse kutlamadı" yazmıştım, sunucu kutlamıştı, o geldi aklıma :)) insan hediyeler süprizler falan değil de bir hatırlanma, bir iyi dilek duymayı bekliyor gerçekten. Annesinin prensesi sayesinde ben de doğum gününü kutlarım nice yaşlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende farkedememiştim şimdi gördüm çok teşekkür ederim :)en azından biri daha beni anladı :)

      Sil
  18. Nice yıllara:) doğum gününüz kutlu olsun. Ama takmayın böyle sosyal medyaya filan, benim facebook sayfam var, doğum yılı olarak 1958 yazdım ama kimse zahmet edip kutlamak zorunda hissetmesin diye gün ve ayını sadece kendim görebilecek şekilde düzenledim.:))ya valla ben üşeniyorum onlar da üşenir dedim:) üzülmeyin yani....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha çok tatlısınız :) bende artık pek takmıyorum

      Sil
  19. Benimkini bizimkiler bile unutuyor,ben nere gidem şimdi 😂Boşver çok takılma bu işlere;)
    Rabbim hayırlı uzun ömürler versin💐

    YanıtlaSil
  20. iyiki doğdun :) Benim annem beni arayıp akşama doğum günün var gelirken pastanı al gel unutma der süpriz de neymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o da güzelmiş :) çok teşekkür ederim

      Sil
  21. Sanırım ben biraz geç kalmışım;) Doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle birlikte nice güzel yıllara.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  22. Doğum günün kutlu olsun iyi ki doğdun. Nice yıllaraaaa ~~~

    YanıtlaSil
  23. Biraz geç oldu ama Artık bir daha ki sefere nasip olursa :) Sevdiklerinle Ailenle sağılıklı huzurlu daha nice güzel ömürlere inşallah doğum günün kutlu olsun nice yıllara :) sevgiler Sevgili Annesinin Prensesi ne Çok teşekkür ederiz bizleri senle tanışma fırsatı verdi :) Her şey güzel gönlünce olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  24. Iyi ki dogduunn iyii kii doogduunn iyi kii dooggduunn :)) benim de doğum günümü kimse hatırlamaz biliyor musun,ve lanet gibi bende herkesin dogum gununu bilirim..gerci bilmedigim bir iki kisi var galibaa hii cok ayip bana onlari ayırmış olmuşum.. Neyse boşver, iyi yapmışsın affetmekle, ne güzel yazmissin affet hafifle :) tanıştığıma memnun oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende memnun oldum :)Çok teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil
  25. iyi ki doğdun kiiii bi de iyi ki aramızdasın kiii :)

    YanıtlaSil
  26. Geçte olsa doğum gününüz kutlu olsun 🤗🎂🍰🍾. Hatırlanmak güzel şey ama hatırlamayanların da canı sağolsun öyle değil mi? Ne güzel sizi bir yaş daha olgunlaştırmış bu da onun hediyesi olsun dünyanın sonu değil ya 😀. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
  27. Artık geç de olsa doğum gününüz kutlu olsun. Nice güzel, sağlıklı, musmutlu güzel yaşlara sevdiklerinizle beraber inşallah :)

    YanıtlaSil
  28. Aa ne güzel bak, bitmeyen doğum günü kutlamalarınız olmuş.Mutlu yaşlara ;) Annesinin prensesinden geldim.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet öyle oldu :) Sağolsun hepsi beni mutlu etti :) Çok teşekkür ederim

      Sil
  29. Annesinin prensesi söyledi pastayı da bitirmişsiniz neyse seneye yeriz inşallah afiyet olsun.
    Yeni yaşlarda mutluluklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kutladığınız için :)

      Sil
  30. Geçmiş doğum gününüz kutlu olsun. Ailenizn hatırlması da güzel bir şey bizimkiler unuturlar. Çok nadirdir benim doğum günümün kutlanması. Hatta yengem '' herkesin doğum günü kutlanıyor da seninki ne zaman bilinmiyor'' diye önemsemediğim şeyi önemsememi sağladı. Sağladı da ne oldu, otuzumdan sonra boş beklentiler içine girdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım insanı yıkan da o beklentiler :(

      Sil

Yorumlarınız değerlidir. Laubali ve blog tanıtımı gibi yorumlarsa gözümde sevimsizdir.